sms های عاشقانه

کنار چشمه ای بودیم در خواب / تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا / تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب . . .

.

.

خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد . . .

.

.

گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی / مه نیست بدین گونه فریبا که توئی

غم بر سر غم ریخته آنجا که منم / دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی . . .

.

.

حال ما بی آن مه زیبا مپرس / آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس

.

.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست / که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر / نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .

.

.

هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم / هر که یاد روی تو کردم جوان شدم . . .

.

.

بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .

.

.

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است / ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است / لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .

.

.

از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .

.

.

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .

.

.

عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود ، گاهی تمام من به تو تبدیل می شود . . .

.

.

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی . . .

ادامه اس ام اس ها در لینک زیر

.

.

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !

.

.

دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .

.

.

دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم ، امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم . . .

.

.

بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز ، دیر کن اما بیا . . .

.

.

این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .

.

.

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو . . .

.

.
هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست / آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست . . .

.

.

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است / از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .

.

.

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند . . .

.

.

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

.

.

گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی . . .

.

.

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی . . .
.
.
What I feel for you,is really true. You got to know,I need you so. When you are gone,I can't go on. Can't you see, that you are the only one for me?

.

.

Love is like a golden chain that links our hearts together and if you ever break that chain youll break my heart 4ever!

.

.

I have liked many but loved very few.yet no-one has been as sweet as u.I'd stand and wait in the worlds longest queue.just for the pleasure of a moment with u.

.

.


Sometimes My eyes get jealous of my Heart!!!
You Know Why? Bcoz.....You Always Remain close to my HEART n far from my EYES.

.

.

.


I love so much my heart is sure. As time goes on I love you more, Your happy smile. Your loving face, no one will ever take your place

ادامه در لینک زیر - Read More In Below Link


.

.

.

Ur only mine wen i dream.wen i wake i wanna scream.ur not mine im all alone.i can only text u on my fone.do dreams lie or r dey true-i hope so cos babes i want u!

.

.


I believe that God above created u for me to luv.he picked you out from all the rest cos he knew id luv you the best!

.

.

L is for lust
O is for over
v is for very loveable
e is for ever
the 4 signs of love

.

.


Love is just like life, its not always easy and does not always bring happiness. but when we do not stop living why should we stop loving

.

.


Remember me like pressed flower in ur Notebook.It may not b having any fragrance, but will remind u of my existence 4ever in ur life...

.

.


My love that shall not die, till the sun grows cold, and the stars grow old

.

.

My love for you is a journey, starting at forever and ending at never

.

.


Dont give password of our Love and friendship to anybody, Because if u will say this password "I LOVE U" It means he will hack u from me and u will go out from my hands.

.

.

I wanted to send you all my love but the postman said it was too big !!!!!

.

.

If the people we love are stolen away from us the only way to have them live on is to never stop lovin'them. Buildings burn, people die, but real love is forever...

.

.

Push down if you miss me... that is sweet of you ...... Very sweet indeed .... You can stop now ..... You really miss me, hé :-) .... me too

.

.

In the morning I do not eat because I think of you, at noon I do not eat because I think of you, in the evening I do not eat because I think of you, at night I do not sleep because I am hungry

رضا صادقی


آهنگی از رضا صادقی .


لینک دانلود:


چاره


حسن زندگی



سعید شایسته


آهنگی از سعید شایسته.


لینک دانلود:


خوشگله



ابی


آهنگی از ابی.


لینک دانلود:


نوازش



sms های عاشقانه


نبردی از وفا یک ذره بویی / به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یک نکته میگویم قبول کن / عزیزم واقعا بی چشم و رویی !!! ------------------------------------------------------------------------------------

خانه دل جای بیگانه نیست ، زود بیا تو میخوام در رو ببندم !

------------------------------------------------------------------------------------

بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و آهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !

------------------------------------------------------------------------------------

کفشات رو در بیار ، جدی میگم کفشات رو در بیار !

چرا؟

آخه تو توی یک سرزمین مقدسی !

آره شک نکن تو توی قلب منی !

------------------------------------------------------------------------------------

در کاخ مجلل خبر از عشق مجو / که سعادت همه در کلبه درویشان است

------------------------------------------------------------------------------------

آه مکش و اشک مریز ، غصه مخور ، شب در میان است ، خدا مهربان است . . ------------------------------------------------------------------------------------

چشم ماه تو عجب جلوه گه بیداد است / خدا به روی تو سر عشق کدام استاد است

خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود / صید را زنده گرفتن هنر صیاد است . . ------------------------------------------------------------------------------------

ای بشر آخر پنداری که دنیا مال توست / ورنه پنداری که عجل دنبال توست

هرچه خوردی مال مور / هر چه بردی مال گور

هر چه مانده مال وارث / هر چه کردی مال توست . . .

------------------------------------------------------------------------------------

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .

------------------------------------------------------------------------------------

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم . . .

------------------------------------------------------------------------------------

هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره !

------------------------------------------------------------------------------------

تنهایی آدمها یه دریا عمق داره ، ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه . . .

------------------------------------------------------------------------------------

انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند

و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی !

------------------------------------------------------------------------------------

من به خط و خبری از تو قتاعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .

------------------------------------------------------------------------------------

در این سرای بی کسی ، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما ، پرنده پر نمی زند .

------------------------------------------------------------------------------------

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست . . .